2011. augusztus 3., szerda

puszik

Namármost, kezdődött azzal,hogy valakinek be akartak mutatni, és én automatikusan a kezemet nyújtottam, a másik viszont puszit akart adni. Meredtünk egymásra.
Nem tudta, mi van. Én sem.
Kiderült, hogy itt mindenki puszizkodik, de nem is akárhogy, hanem jobb oldalról kezdve
(én elvetemülten balról kezdtem, ezzel megzavarva az illetőt), szertartásosan két puszi, vagy négy.(Ki kell várni, mennyire nyújtja az orcáját.)
Ez vonatkozik Franciaországra.
Viszont ha Svájcban vagyunk, akkor három puszit kell adni.
Legalább tudja az ember, milyen nem nemzetiségűvel áll szemben.
Ha olasszal találkozunk, vele kezet kell fogni, de ha régen él itt, a kézfogást puszikkal is megtoldja (attól függ mennyivel, melyik országban él).
Őrület!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése