2011. június 3., péntek

sirop de sureau-bodzaszörp







J'ai fait un sirop de sureau. C'est n'est pas difficile.
Il faut:
-du miel ou du sucre (chachun son goût),
-du citron (chachun son goût),
-des sureaux.
Il faut mélanger tous les choses.
Moi-même,j'aime utiliser du miel,parce'que c'est bon pour la santé.
Je dois laisser (en plein soleil) jusq'aux trois jours et c'est tout.
J'ai utilisé du miel de colza.
En général,les gens aime le miel d'acacia en Hongrie, parce que les auters miels ressemble á le christal. Mais moi-même,j'aime chaque miel,parce'que chaque miel est bonnnnn!
Tegnap bodzaszörpöt készítettem.Egyáltalán nem nehéz,csak bele kell tenni:
-mézet vagy cukrot (ízlés szerint),
-citromot (ízlés szerint),
-bodzát.
És összekeverni.
Én jobban szeretem mézzel készíteni, mert sokkal egészségesebb.
Ha összekevertem,kiteszem a tűző napra és három napig állni hagyom.
Most repcemézet használtam,friss volt,az akác előtt pergettük.
A repceméz elég hamar kristályosodik, ahogy a napraforgó és a vegyes virágméz is, de ez csak az állagán változtat,semmi máson.
A kristályosodás miatt sokan úgy néznek az akácon kívül minden más mézre, mintha a holdról jött volna,de én szeretem mindet,mindegyikben más jó hatóanyag van a szervezetre, amit kár kihagyni.
Most várok három napot és gondolatban minden kedves barátomnak küldök belőle.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése