2011. július 6., szerda

Állatkísérleteket végző kozmetikai cégek-napraforgóslányka blogja

Napraforgóslányka blogján találtam ezt a bejegyzést, nagyon fontosnak találom,ezért tovább is adom.
Köszönöm Timi, hogy feltetted, sok cégről nem is gondoltam volna!:(

Mert megérdemlem?!

Azt mondják a marketingesek, minden termékcsoportból azzal a márkával alakul ki a legerősebb kötődésed, amelyiket életedben először használtad. Ha kozmetikumokról van szó, akkor ez nálam egyértelműen a Nivea. Azonban sajnos én az a nőtípus vagyok, aki impulzusvásárló lévén mindig más márkájú kozmetikumokra vágyik, és elcsábítják a hangzatos reklámszövegek, marketingkampányok. Majd a vásárlás után, bizony sokszor bánom, hogy bedőltem, mert a krém nem táplál, nem feszesít, az arclemosótól ég a bőröm...

Most nem ez történt. A krém jól hidratál, az arcradír VALÓBAN jól kitisztítja a pórusaim, a tonik is jól hűsít és szépen helyreállítja az arcom PH-ját. Csak egy baj van...Valószínűleg sok-sok nyuszinak, kisrágcsálónak okozott nehéz perceket a termékek tesztelése.
Mentségemre legyen mondva, nem tudtam róla. Netes kalandozásaim révén jutottam el egy olyan honlaphoz, ami minden olyan céget felsorol, ahol végeznek állatkísérleteket.

A link elvezet titeket arra az oldalra, ahol megtaláljátok a listát:
http://hulladek.blogter.hu/356820/allatkiserleteket_vegzo_kozmetikai_cegek_avagy_a_nyuszi_aki_szetmart_a_sampon_miattunk

Én most csak azokat sorolom fel, amit egy átlagos magyarországi drogériában is megtalálni:

Tesztel állatokon: Pond's, Colgate-Palmolive Co., Ajax, Johnson & Johnson, Neutrogena, Baba, Unilever szappan, Henkel (Schwazkopf and Dep.), Kleenex, Lancome, L'Oreal

Procter and Gamble: hozzájuk tartozik az Ariel, Head & Shoulders, Pantene Pro-V, Secret, Max Factor, Tide mosószer, Pempers, Allways, Alldays, Kamill, Hugo Boss parfümök, Beverley Hills parfümök,
Blend-a-med

Nem tesztel állatokon: Teafa olajos fogkrém-sampon, Aldo Vandini, DM-es termékcsalád, Nivea, Eucerin, Atrix, Labello, Weleda

Mi a tanulság? Maradok a Nivea-nál :).

http://napraforgolanyka.blogspot.com/2011/07/mert-megerdemlem.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése