2011. július 5., kedd

bögrében sült süti 5 perc alatt

Találtam egy érdekes receptet, nagyon egyszerű elkészíteni és jól variálható, átalakítottam egy kicsit a saját ízlésemre:

• előkészület: 2 perc
• sütés: 3 perc

Hozzávalók 2 főre:

• 3 ek liszt
• 1 mk sütőpor
• 2 ek porcukor
• 1 ek fahéj vagy kakaó
• 1 tojás
• 3 ek tej
• 3 ek olaj
. 0,5-1 ek lekvár

Elkészítés:

1. A hozzávalókat egy nagyobb, mikrózható bögrében vagy müzlis tálban a fenti sorrendben jól összekeverem.
2. Mikróban teljes fokozaton 3,5-4 perc alatt megsütöm.
3. Nem öntöttem le semmivel,"csak"tejet ittam hozzá.Finoooom!

Az eredeti recepthez az ötletek és a cím:

-Ha gyors édességet akarok, ezt készítem. teszek bele almát, vagy mazsolát, meggyet vagy kókuszreszeléket műanyag dobozba öntöm és be a mikróba.
-Néha tálaláskor dzsemmel vagy vaníliapudinggal leöntöm.
-Mi tejkrémmel töltött csokidarabkákkal és kandírozott papajakockával készítettük.
-Frissen kell fogyasztani, sajnos amilyen gyorsan kész, olyan gyorsan megszárad! Éppen ezért érdemes meggyel sütni, vagy valamilyen krémmel, pudinggal, sodóval tálalni!
-Elsőre betartottam a receptben irt hozzávalókat, nem vettem észre, hogy az 2 főre van, így jól belakmároztam belőle. Szilvalekvárt ettem hozzá.
Másodszor kihagytam a kakaóport, helyette tettem bele őrölt fahéjat és ezúttal belekevertem 1 evőkanál szilvalekvárt. Na ez még sokkal jobb lett, a tészta lágyabb, direkt hagytam kihűlni belőle, hogy lássam mi történik, de még 20 perc után is nagyon omlós puha (többet nem bírtam várni és betermeltem :)

http://www.nosalty.hu/bogreben_sult_suti_5_perc_alatt_recept_1586

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése